Wednesday 28 January 2009

End of First Month 2009

    Hmm....dah selesai bulan yg pertama for 2nd year degree. But sometimes aku terfikir,ape yg aku dah blajar untuk bulan yg pertame ni?hmm...7 subjects...statistics,resource in math,anatomy,classroom management,hubungan etnik and english 4 undergraduates + GERKO... kalau sekali imbas memang la senang.tapi kalau fikir-fikirkan balik,berat jugak.belum lagi masuk bab teater dan hoki.Hmm....what should i do for all of dat things?sometimes i need someone to share everything but its hard to find dat guys.
    Hmm...Pasal teater ni yg paling malas nak cerita.dah la aku chairperson merangkap director.huh!theatre musical..in ENGLISH!The Legend Of Puteri Sa'adong. Memang la mengarah je kerja aku.tapi nak membentuk satu teamwork yang bagus tu sangat susah.memang la pada zahirnya senang nak berurusan dengan kawan-kawan. tapi pada masa yang sama setiap orang ada perangai masing-masing. Some other cases, i'll gonna be crazy and very very very tired. Nasib baik la ade kareografer yg baik hati.thanks naaemah dgn hafizah.jasa korang aku tak akan lupa sampai bila-bila. dan begitu juga SU aku yg sangat baik, Munirah dengan Hanifah.Kerja diorang sangat bagus. dat's why la aku choose diorang. Bukan yang lain x bagus. Kirenye diorang ni bagus dalam kalangan yang bagus.Wah, bahasa skema beb..hahahaha...kepada semua kawan-kawan aku,berlatih la bersungguh-sungguh ok. aku harap korang ak hampakan lecturer Jabatan Bahasa semua.
    Hoki...hoki...hoki...memang meletihkan tapi sangat berguna. dah dekat 2 tahun aku tak sentuh kayu hoki. tapi tahun ni ade KAGUM hoki. Hmmm....aku rase malas nak join but just take it easy and feel dat its just 4 my PT. Ade 2 orang coach, En Khir dgn En Gana. Both of them are good and dedication but they have different point of view. Memanglah every people have their own opinion and skills but i think if both of them collaborate to form a unite and strong team, IPTKL Hockey Team will be the DYNAMITE!!!Hope so...
    Yang terakhir sekali pasal cinta dan persahabatan. Sekarang ni cinta tak kenal siapa. Baik lelaki mahu pun wanita. Kadang-kadang manusia sendiri yang mencipta cinta itu dan terjerat di dalamnya. Dan kadang-kadang manusia sendiri yang mencipta cinta itu dan mereka berjaya menjadikannya sangat indah. Tapi bagaimana? hmm...Dis case always play around in my mind everytime. I dun know why but i think something happens in my life. Maybe love will be coming to me or actually its just came but im just ignore and buat dont know je. Or it was coming long time ago and im still find the meaning of love. How about frienship?hmmm... sometimes people make wrong definition of relationship. Hmm.. how it can happen? 1 more question in my mind...Hmm...kadang2 orang cakap fikir bende-bende remeh ni buang mase. Tapi bagi aku, fikir sahaja tak mengapa.. tapi janganlah sampai melibatkan bende@orang lain dan dibesarkan perkara tersebut,itu dah kire melampau...hmm..dunia dunia...
    Pesanan terakhir aku untuk pembaca semua, janganlah cari cinta kerana ia akan datang dengan sendirinya.
   

No comments: