Saturday 26 September 2009

Raye oh raye...


~my big family~

Aku x taw nape raye tahun ni aku rase seronok sangat...
macam2 aku buat...
banyak perkare yg aku x buat sebelum2 ni aku buat...
tolong ibu masak(biase aku tlg rase je)...
bersihkan taman sekeliling rumah(biase aku yg tolong sepahkan)...
tolong mcm2 tanpe byk soal(selalu aku malas giler nak tlg)...
dan mcm2 lagi...

aku rase puas giler raye tahun neyh...
aku x tahu kenape dan kenape...
why?why?why?why?
nape aku seronok giler raye tahun ni?

tahun ni aku x follow 'baraan' mcm tahun2 sblum neyh...
niat aku nak jumpe semue saudare mare yg bertandang ke rumah...
Alhamdulillah, semue aku dapat jumpe...
(walaupun tertidor dpan tv tyme diorang dtg)...
aku dapat layan sume sedare mare aku yg dtg...
puas gilossss!!!

dan cm2 perkare berlaku tyme raye ni...
pasal keluarge aku...
pasal keluarge aku...
pasal keluarge aku...
semua pasal keluarge aku...

tyme raye neyh...
ayah aku cerite asal usul family aku kat Pulau Jawa...
seluruh keturunan family aku...
semua habis dikisahkan...
at least, bile dtg sane nanti...
aku masih ade keluarge yg kenal rapat dgn aku...
walaupun x penah bersue...
telepon sekali sekale pon ok...

yg penting raye kali ni..

AKU HAPPY GILOSSS!!!!





~same x dgn gambar atas tu???~


pose istimewa raye tahun ni...

p/s: duit raye aku tahun ni RM300+++..jangan x caye ye..hehehe...



ENTAHLAH... AKU PUN TAK TAHU...

9 comments:

faiq said...

woi mcm sial...smpai rm300..
ko dh la tua..ade ke nk kasi smpai rm300..kasi aku seratus weyh

Eeqrum Laiel said...

hahaha
jgn jeles dow
aku pon x taw cmne tetibe sampai 300
hahahaha

cDeeAbdulRazak said...

ermmm kaler sampin tu hampir 99.99% sama ngan kaler baju, sekali pandang cam x pakai sampin.. huhuhu. Taun depan pilih la yg kontra sket eh.. Sekadar memberi pandangan..

p/s: still dapat duit raya? jeles2...

Eeqrum Laiel said...

CD~

sampin tu beli last minute...
nak balik kg baru teringat x beli sampin lagi...
hahaha...


mengikut undang2 keluarga encik laiel, anak2 yg masih belum bekerja berhak mendapat duit raye...

hehehehe...

achik ezam said...

tue dia dak cd bagi komen ala2 juri project runway....hehehhehe....btw banyak dwet raya ye....

next raya baraa'an umah saya ye...

aeiou54321 said...

oooiii...
dah bangka2 pon duit raya still banyak???
pehal lu dpt byk...isk xpuas ati!ni nk dtg umah pakcik laiel, mintak duit raya byk2 ckettt..hehe~

Eeqrum Laiel said...

abg ezam~xpe..abg CD bg nasihat tu...bagus tu..next year punye ade kelainan sket..thun ni x buat baraan..thun dpan insya Allah sampai KD ye..hehehe

Eeqrum Laiel said...

e-jan~motif aku tue bangke kan..aku kan TEENagers lg..hahaha...lu pon x puas hati dgn gua ke bai...meh la dtg umah pakcik laiel..thun ni buat open house kot...jemput2 ye...

aeiou54321 said...

bajet giler TEENager..umo dh 21 bknnye 12~
Ala stkt rm300++ ak duk pusing raya umah pak cik laiel berulang kali ley dpt punyer!