Monday, 26 October 2009

Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong


~sedapnye....~

So, ape kene mengena Baginda dengan buah ini????


Minggu lepas, baginda call aku...
ade hal penting katenye...
aku kene g out station selame 3 hari...
baginda ade mission untuk aku kat sane...
khidmat masyarakat katenye...
so, aku kene menjalani mission ni kalau nak grad...
so, aku pun kate ok tuanku...
patik menerima perintah dengan hati yang terbuka...
so, mulai selase(27/10/09) hingga khamis(29/10/09)
tidak on9 selame tiga hari...
boley gila dibuatnye...
aku akan ke Cameron Highland, Pahang...
first time ke sane...
akan ku garab pengalaman bermakne kat sane nanti
ape2 hal, doakanlah aku selamat pergi dan pulang ye...
selamat tinggal KL....


nak petik buah anggur..tu yg letak gambar tu...hehehehe...




ENTAHLAH... AKU PUN TAK TAHU...


2 comments:

I am Karl said...

best nye cameron

nk anggur

nk!

ezam said...

selalu petik buah anggur kt supermarket jer.......