Sunday 13 June 2010

Rindu...

Rindu-rinduan jadi kenangan
Tangisan dalam kerinduan
Lagu rindu
Bila rindu
Penghujung rindu
Rinduku semakin kuat
Rindu memaksaku menyayangimu
Tiada lagi lagu rindu
Rindu serindu rindunya
Rindu terhenti
Rindumu di dalam hatiku
Kalis rindu
Ruang rindu
Mengusung rindu
Ini rindu
Rindu bersatu
Bila rindu ku sebut namamu
Rindu padanya
Bila terasa rindu
Rindu bayangan
Halaman rindu
Rindu hatiku
Aku rindu sayang kamu
Ku merindu
Ku tahu kau rindu
Benci tapi rindu

Banyak sangat lagu mengenai rindu...
Ada yang betul2 rindu...
Ada yang main2 rindu...
Ada yang diam2 rindu...
Ada yang benci2 rindu...

Dimanakah kedudukan aku???





Aku betul-betul rindu...






Di manakah aku???
Di mana???



ENTAHLAH... AKU PUN TAK TAHU... 

1 comment:

achik ezam said...

teringat lagu feminin: rindu......

nanana nanana nana~