Wednesday 2 February 2011

Kembang

Perut aku kembang la gamaknye..Tadi aku gi tibai 2 keping roti canai...Semalam pulak aku taram 3 keping roti canai time breakfast...Hmm...Xpe2..balik dari cuti ni fitness akan berjalan seperti biase...Asalkan aku tak terus kembang sangat...Angan-angan nak 6 pack, kalau dapat 1 pack ape ke ade hal kan...hahaha...Sian kat 2 org abg aku, selalu sangat komplen 1 pack die tu...Bro, jangan dok merungut aje, ubat2 tu sume tak membantu..sume tu psycho aje tu.... Ape yang penting?Kerjasama!!!! Salah lah tu..

Ape yang penting lifestyle yang sihat..Tiap2 petang aku main bola sepak dan hoki.Tapi recently aku nak try sukan baru..Sukan Skuasy...Barang sume dah ade...hmmm...Sape la aku nak ajak main ye???

ENTAHLAH...AKU PUN TAK TAHU...

2 comments:

syafique said...

ape kate u berenang plak ?? hiks

::FAIZ:: said...

aku tak reti main Skuasy.