Monday, 31 August 2009

Minggu ini

Minggu ini merupakan minggu yang teramat lah busynye.. memang busy giler..

~bukannye busy nak masak~


tapi aku busy giler dengan assignment2 yang melimpah-limpah

~korang ingat air ke nak melimpah-limpah sampai banjir?!~

assignment2 ni sume aku kene hantar sebelum raye...
supaye aku dapat beraye dengan hati yang tenang dan gumbira

~supaye dapat kumpul duit raye banyak2~

dan







aku dapat





menatap wajah ayahanda dan bonda ku yang terchenta


~ayahanda terchenta~


~bonda terchenta~

di pagi syawal yang indah...





4 comments:

faiq said...

seblm ko raye satu je aku mintak..

no 16, jalan 7 taman desa jaya 45500 tnjg karang selangor..

alamat dh kasi..anta la kad raye

Deqrum Laiel said...

dah 3 tahun aku x send kad raye

a3412_ifah said...

sgt menarik ye blog anda..
hahahaha..

Deqrum Laiel said...

a3412_ifah~biase2 je..
tempat meluahkan perasaan...