Tuesday, 1 September 2009

September Mengintai



Makan tidor makan tidor, bulan 9 dah tiba..cepatnye mase berlalu...

bila direnung kembali sepanjang 8 bulan yg lepas,


~aku termenung~


macam2 yg dah di lalui...

dan aku terfikir...


~asal fikir je keluar mentol~


apakah yg telah terjadi dalam kehidupan seharian...

untuk mencari secebis erti kehidupan...

yang benar2 memberi makna kepada aku...

untuk menjadi yg terbaik dlm kalangan yg terbaik...

~anda pasti skor~

namun,

aku telah temui 'sesuatu'







yang menjadi kegilaan aku tika ini



~korang jangan terkejut pulak~






~aku mengidam spaghetti~

sape nak blanje aku makan???


~mengharap~




4 comments:

I am Karl said...

nk spaghetti?

jom buka kat ikea

buffet ramadhan cuma rm15

mcm2 ada

kenyang harap2 xsmpai mati

lalalala

Deqrum Laiel said...

aku akan buka kat situ kalau aku terhidu kau nak blanje aku...

lagi pon bile lagi nak belanje aku makan kan? kan? kan?

chekgu BaniHassim said...

salam deqrum...
termenung sbb spageti??
tak berbaloi...

haha

ape kate ko singgah je kepsi kat stadium, order chikironi utk ganti ngidam spageti ko tu..
haha

selamat berbuke..!

Deqrum Laiel said...

CBH~

kalo aku suke makaroni dah lame aku lahap chikironi tu...
merangkak pon sanggup ke sane..

hahahahaha....


tp spaghetti tetap di hati...