Sunday 2 January 2011

Salam 2011

Hola semua...Selamat Tahun Baru 2011...Aku harap korang semua dah ready untuk menghadapi tahun 2011 ni...macam-macam yang akan berlaku...kite hanye merancnag...Allah yang menentukan...

Kat sini aku just nak short list target aku tahun ni..supaya bile sebulan sebelum akhir tahun, aku dapat check balik senarai target yang dah tercapai, sedang dicapai dan yang belum tercapai..yang aku list kan ni adalah yang utama aje....yg lain tu bukan x utama, cume hanya Tuhan yang tahu....

  • Berat badan between 62kg - 65kg (sekarang ni 60kg je..x berubah..sesape nk g gym, ajak aku)
  • Make a business (tak kisah la ape2 pun yang penting duit masyukk dan yg halal)
  • Pointer above 3.60 (bukan susah nak dapt, sbb aku malas je...tinggal 2 semester je lg)
  • On time for all payment (kekadang tu terlajak..sebab lupe dan malas..hmmm..)
  • Buang sikap malas at least 80% (dulu tahap malas 90%...hahaha..)

Aku rase cukup la aku list 5 target yang aku nk capai tahun ni...aku harap at least 3 aku dapat capai..yang lain tu boleh bawak ke tahun akan datang...tapi perasaan aku pulak mcm mane yea????


ENTAHLAH... AKU PUN TAK TAHU...

2 comments:

achik ezam said...

berat jugak ye ko deq..hehehe...jgn taff2 sangat..tak sesuwei..dh cukop mantap dh.



selamat taon baru ye !

Eeqrum Laiel said...

bukan nak tambah muscle..tambah berat badan je...yg lain tu bg nampak shape, udah le..heheh...